Med en koppling mellan din e-handel och Fortnox så kan du automatisera bokföringen och få tid över till annat.
Enkelt och smidigt för både dig och din bokföring!
Vi vill ha nöjda och glada kunder, skulle kopplingen mot förmodan inte vara det du förväntade dig så återbetalar vi dig.
För oss är det viktigt att du kan få tag på oss om det behövs. Vi erbjuder båda mail och telefonsupport och även hjälp med installationen.
Kanske har du ett eget fält i kassan som du vill få över till Fortnox, självklart löser vi detta. Vi har mycket bra stöd för anpassningar i kopplingen.
En order i WooCommerce skickas över till Fortnox. All orderinformation finns nu i Fortnox och du kan administrera den vidare och få ditt underlag för bokföringen skapat per automatik.
När en produkt publiceras i WooCommerce så frågar kopplingen Fortnox om det finns en artikel med matchande artikelnummer och kopplar sedan ihop dessa artiklar med varandra.
Du kan aktivera orderstatus-händelser, detta gör att vi kan fråga Fortnox och exempelvis ändra status på ordern i WooCommerce när en order avbryts eller en faktura skapas i Fortnox
Du kan i WooCommerce ange vilka fraktsätt som har vilken motsvarighet i Fortnox. På så vi kan "Fast pris 49kr" kopplas mot att alltid skickas över som "Post" till Fortnox.
Vi har även möjlighet att först skapa upp en offert om så önskas, då kan det först bli en offert som sedan blir en order, vill man så kan man därefter få en faktura som kan bokföras. Enkelt och smidigt!
Det finns möjlighet att aktivera det vi kallar för lagersynk, detta frågar Fortnox om disponibelt saldo på produkterna som är satta som lagervara för att sedan föra över det till WooCommerce.
När en order synkas över till Fortnox så skickar vi även med kundens uppgifter. Vi letar först efter en matchande kund i kundregistret baserat på e-post annars skapar vi en ny kund i kundregistret.
Du har även möjlighet till att koppla alla ordrar från din e-handel till ett specifikt kostnadsställe för bättre uppföljning och avancerade rapporter i Fortnox.